فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

آن‌چه دارم و هستم.

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ق.ظ
سبز و پُر جوانه‌ام و هیچ چیزی جز طراوت و سبزی و امید به من راه نخواهد داشت. 
به مرور دوباره تمامِ روزهای پُرفایده‎‌ام را به دست خواهم آورد. دوباره همان زهرای پُرکار خواهم شد، 
به مرور قوی، قوی و قوی‌تر خواهم شد و زودتر از آن‌چه فکر کنم، امیدهایم واقعی می‌شوند. 
در حالِ سلام به شادی‌ام، قوی‌ام و مراقبی بزرگ، دلسوز و مهربان دارم که وقتِ من در دستانِ اوست. 

  • زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">