فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

تغییر

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۴ ب.ظ

تصمیم گرفته‌ام علیرغم موج‌های مخالف، شادی را انتخاب کنم. تصمیم گرفته‌ام تلخی دیدن را شیرین ترجمه کنم، تصمیم گرفته‌ام از درون تغییر کنم و دیگر مغلوب نباشم‌.

قوی هستم و از پسِ هر مشکلی برمی‌آیم. ارزشمند هستم چون شکستگی‌های مکرّر باعث نشده تن به هر چیزی غیر از باورم بدهم. سال‌ها تنها مانده‌ام، علیرغم سخت‌ترین شرایطِ روحی که شاید حتّی یک محصور نداشته باشد، ولی هیچ‌وقت خودم را به آدم‌هایی نسپردم، که آگاه یا ناخودآگاه، شرایط دشوارم را بستری مناسب دیدند تا به هر شکلی که میلم نباشد مرا داشته باشند.

شادی را انتخاب می‌کنم از حالا. شادی و زندگی.

  • زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">