فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

عالی‌جنابا

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۸ ب.ظ
هوای مناجات به سر داری، دست به گریبانِ دلشوره‌های خوب و بَدَت، دست به گریبانِ خودت، که هی می‌شماری «الله اکبر»، «سبحان الله»، «الحمدُلله»، هی تکرار می‌کنی، هی می‌شماری، تا هی دست‌هایت سوز بگیرد... دلت به هم بریزد و سرت به دوار بیفتد در سلطه‌ی صدای بلند موسیقیِ پسِ چشم‌هات، فریاد می‌زنی که «عالیجناب(!) بزرگی‌ات را از روی زبانم بردار و به جانم بریز، اگر من اینم که جان این تسبیح توی دست‌هام زیر و زبر می‌شود و اگر این تویی که جای من این لحظه، سهم من از این لحظه روبروی تو بودن است، چرا گرم و مطمئن نیستم؟»
گرمایت را به جانم بریز،
سفتم کن، قرصم کن از تجسمِ بودنت،
بتکانم از حشوهای پندار،
پالوده‌ام کن از ناباوری‌ها، 
هرچه می‌بخشی، آرام نه، مثل پتک بکوبان توی سَرَم که تا نفس دارم از یاد نرود.

  • زهرا

نظرات  (۲)

آمین یا رب العالمین.
پاسخ:
آمین به همه ی دلخواسته های خوبت عزیزم:*
  • محمد سبحانی
  • چیزی که دوست دارم بخونم.
    خیلی خوب نیست ولی راستش یکم حسودیم میشه.
    پاسخ:
    لطف دارید، حسادت چرا، حرف دل که حرف دل باشه هرطور گفته بشه خوندن و شنیدن داره.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">