فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

والا

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ

بیش از هر زمانی، به گفت و گو با تو نیاز دارم. هرچقدر تکراریِ بی هوا...

عمر هرچه بیشتر می گذرد، بیشتر احساس می کنم که نداشتنت یعنی چه، بیشتر یادم می آید که چقدر تشکر بدهکارم به تو، شادتر می شوم. چه خوب است یکی باشد که به او، سپاس ها بدهکار باشی و باز خیالت از پر نشدن چوب خطت راحت باشد. چوب تو جا زیاد دارد. 

معنی ِِ خیلی از کارهایت را نمی فهمم، اما به تو اعتماد دارم. آخرِ این دنیا، نوکِ بینی من است. تازه من تا همانجا را هم نمی توانم ببینم. تو را از روی نشانه ها حدس می زنم. نشانه ها را با ترازوی تو قضاوت می کنم، ای تنیده ی ماسِوا. دوستت دارم. به تو باور دارم، باورم را بارور کن.

آمین

  • زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">