فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

پشت و پناهِ خودم

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

با این همه، من خوشحال خواهم بود. بازوهای اضافه روی تنم می‌رویانم و پشت‌گرمی خودم می شوم. من از رسالت انسان بودن، فاصله نمی‌گیرم، به آدم‌ها عشق می‌ورزم، به لبخند و صلح، به آرامشی میان حضورِ روشن خدا در سیّالِ بودن، عشق می‌ورزم.

آینده همین حالای من است، به خالی بودن، به کم آوردن حرامش نمی‌کنم، خیلی قوی هستم و زورم به هزار دیوِ چندسرِ غصه می رسد، تا زنده‌ام تلاش و محبت و ایمان به خوبی را ترک نمی‌کنم.

من خوشبخت‌ترین انسانِ لحظه‌ام هستم.

  • زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">