فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

هزار شکر

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ب.ظ

تو به من حال خوب دادی، خودت نگهدارش بودی و نشانم دادی که مهربانی و عشق و شادی، بلندترین بخت آدمیست، خدای مهربانم، یک شکر تو از هزار نتوانم کرد.


رتبه یک دکتری مدیریت محیط زیست شدم:)

  • زهرا

نظرات  (۲)

سلام :)
خیلی تبریک:)
پاسخ:
خیلی سپاسگزارم دوست عزیز.
سلام رخشان جان،
خیلی خوشحال شدم.تنها خبری است که تو این روزهای یاس و انزوای خود خواسته ام،بهم نیرو داد تا بعد از چند ماه جند جمله برای کسی بنویسم.صمیمانه بهت تبریک میگم.یک روز باید دقیقن برام توضیح بدی چطور وسط شاعری ،روزنامه نگاری،طراحی لباس و سرو کله زدن با جوجه روشنفکرای آبادان رتبه اول آزمون دکتری شدی. دقیقن چند تا هندوانه دیگه ظرفیت داری رخشان جان.
با آرزوی دیدار 
قربانت


پاسخ:
سلام همشهری، دوست نادیده ی قدیمی
همینقدر بگم که معجزه ی امیدواری و لبخند بود، چقدر خوشحال شدم از آمدنتان اما خوشحال تر میشدم اگر در روزهای یأس و انزوا نمی بودید، چه رسد که خودخواسته...
خوبی و خوشی آرزو دارم براتون، همیشه خوشحال میشم از خوندن همشهری.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">