فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

سمت دلتنگیِ بهارنارنجی

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ
گرچه، همیشه سفر برای من سخت بوده است، ولی دوباره به احوالپرسی سپیدارهای مازندران می‌روم، از شرجیِ اروند و خلیج به شرجی خزر سلام کنم، و مرور کنم که هنوز سبزهای مه‌آلود و خیسی مهربانش را دوست دارم. باران را شاید دوباره ببینم و بگویم که هیچ ماجرایی، لطافت بخشنده‌ی آن بهشت را در خاطرم خراش نداده، من هنوز عاشق آن هوا و آن مردمم که برکت از دست‌های سخاوت‌شان می‌جوشد.
از دور، به قاصدک‌های هوا خواهم گفت که سلام مرا به آن دو فرشته‌ای که قسمت من نبودند، برساند و کمی عطر بهارنارنج با نسیم برایم بیاورد. 

امسال، همان سال است.
خدایا، سپاس
  • زهرا

نظرات  (۱)

خیلیا رو خوندم 
خدا رو شکر واسه حال خوبت و تجربیات قشنگی که به شکل دیگه ای داری میکنی
تو از معدود ادمهایی هستی که کنارت همیشه امن و اروم بودم
پاسخ:
عزیزم:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">