فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

این سر شوریده باز آید به سامان

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

به همین سادگی حال آدم جا می آید. همسایه های زحمتکش و سر به راه من:)



پاسخ به همشهری عزیز: پیام تبریک محبت آمیز شما را دریافت کردم. سپاسگزارم و من هم برای شما سال بسیار خوبی آرزو می کنم، ولی باز هم خصوصی فرستاده بودید و سیستم بیان قادر به نمایان کردن پیامهای خصوصی نیست. به هر حال خوشحال شدم از خوندن پیامتون و نظراتتون درباره ی اناث منورالفکر:) و متشکرم که مطالب رو می خونید.

  • زهرا

نظرات  (۴)

:)
از زنبور نمیترسید؟!
پاسخ:
البته که نه، از خیلی از آدما بی آزارترن.
fogholadastttttt
پاسخ:
بله، مرسی :)
سلام
سپاس بخاطر پاسخ مختصر ،مفید و فوری ات رخشان جان.
اما نظرم رو عمدن خصوصی فرستادم چون کاملن خصوصی بود و مخاطبی جز شما نداشت.
قربانت
پاینده باشی

بعد التحریر:مگه آبادان هم زنبور داره؟!!من که یادم نمی آد.

پاسخ:
سلام، پس من عذرخواهی میکنم که پاسخ علنی دادم.

بله داره،  یاد یکی از دوستان افتادم که میگفت مگه آبادان کلاغ داره؟ :)
یکی از ویژگیهای محیط زیستی آبادان عدم پراکندگی یکنواخت پوشش گیاهیش هست، شما سمت نخلستان، جزیره مینو، بریم و دهکده بریم میتونید زنبور ببینید، پروانه های واقعا متنوع و جذاب و پرنده هایی مثل طوطی ملنگو و بلبل و کلاغ و سسک و... چندساله بخصوص تنوع پرنده ها بیشترم شده.
سلام
امان از دست گرمایش زمین که چه کرده با این خوزستان!!!!!

بعد التحریر:این سسک چه جور جانوریه؟ از خانواده سسک فابرگاس نیست؟؟
پاسخ:
نه:)
در پست بعدی عکسش رو میگذارم، به آقای فابرگاس مربوط نمیشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">