فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

ادامه

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ق.ظ

دو خبر درگذشت داشتیم امروز، یک جوان بیست و چندساله و یک مادر میانسال، خاله و خاله زاده ی پسرعموهایم، که فامیل مادری پدر من هم  هستند، چهره هر دو را به خاطر دارم و امیدوارم روحشان قرین آرامش باشد و خدا صبرشان بدهد، خواهر آن جوان، تازه عروسِ عموی ناتنی من شده است، در آستانه ی زندگی ِِ نو، اتفاق اندوه باریست برایش، دلشان بزرگتر شود امیدوارم...

حال که روزنگاری را جدی گرفته ام، باید بنویسم. جلسه ی داستان رو به افول است، از سال پیش هیئت مدیره ای انتخاب شد برای برنامه ریزی و گزینش داستانها، که من هم عضوش بوده ام ولی تجربه ی این مدت، برای من ناکارامدی ما را به عنوان برنامه ریز مسجل کرده است چون برای سنگ های بزرگی که برداشته ایم، هیچکدام وقت کافی نداریم. ادبیات داستانی وسیع فرانسه دارد از دستمان می رود و تصمیم مطالعه ی سیستماتیک عملاً دارد کشته می شود.

قوای جسمانی من هم رو به تحلیل است، بخصوص تابستانهای اینجا، از خانه بیرون رفتن سختم است، حتی توی خانه هم توان زیادی برای کارهای فیزیکی سنگین ندارم، گرچه اغلب از انجامشان ناگزیرم، ولی تاوانش را هم بعد از آن پس می دهم.


  • زهرا

نظرات  (۱)

چه حیف شد
من اخیرن یه کتاب خوندم یعنی یه چندتایی خوندم ولی یکیش مال مندنی پور بود برای نوجوانها نوشته بهت توصیه میکنمش 
اون گیر و استعاره های کتابهای بزرگسال رو نداره اما اصلش سوژه س که من خیلی دوسش دارم
ایمش هزار و یک سال هست
یه چیز دیگه من اصلن با نویسنده ی زنی که الان اسمش یادم نیست و تو چند تا کتابشو بهم دادی نتونستم ارتباط بگیرم 
خیلی متاسفم نمیدونم چرا منو نگه نمیداره
پاسخ:
راستش سلیقه ی کتابخوانی من از حدود سه سال پیش که وارد جلسات داستان خوانی و داستان نویسی شدم تغییر کرد بکلی و نگاهم به جهان داستان شکل دیگری شد که باعث شد بیشتر نویسنده ها و تیپ داستانهایی که برام گیرا نبودن حتی ، با نگاه تحلیل بخونم و این رویکرد تازه نظرم رو در مورد تعدادی از اونها تغییر داد، ولی اینکه جذب اون داستانها نشدی رو کاملاً درک می کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">