فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

می‌شود

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ق.ظ

خودم را وقتی که کینه جو می‌شوم دوست ندارم، تنها وجهیست از وجودم که مهارش به ناممکن نزدیک است. در واقع آنقدر قبلش گذشته‌ام و بخشیده ام که پیمانه سرآمده و شکل زشتی از متوقع بودنِ زیاد، درونم متبلور شده... این وقت‌ها، تاوان سنگینِ اطرافیان، تلافی‌های منتظره نیست، سیال‌های تلخِ رونده‌ایست که مثل سمّ، از جسم و جانم، از نگاه و زبان دهان و زبان بدنم، آنقدر به جانشان بریزد که طاقتشان طاق شود... جوری که بعد از سر عقل آمدن، به شدّت دلم برایشان بسوزد و از خودم بیزار شوم. 

این آدمی که هنوز بخشندگی را بلد نیست دوست ندارم، باید بیفتم به جانش، باید آدم باشد، دریا باشد، آب باشد، هوا باشد.

  • زهرا

نظرات  (۲)

حرفی ندارم
فقط میتونم بگم صبور باشید
همین
با نوع نگارشت حال نکردم ولی خب نظرم برای خودم محترمه، کینه ای بودن هم بجاس خوبه، من بدجور کینه ای ام ینی اگه کسی بهم ظلم کنه تا خفت نکشه ولش نمیکنم. باید اینجور بود، آب و دریا هم که بخوای باشی. سخره هایی که سر راهتن رو باید خورد کنی. قانون طبیعته. 
کاشت داشت برداشت، اصن چه ربطی داشت.
پاسخ:
بله خب، نظرتون محترمه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">