فمینوستالژی

Feminostalgy

فمینوستالژی

Feminostalgy

نامه ی چهارم

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ

شیدا، فرار می‌کنم از روزی که بخواهی از عاشقی هایت برایم بگویی، فرار می‌کنم از روزی که در چنان مسیری بخواهی راهنمایت باشم. فقط توی دلم برای تو و همه ی دخترانی که دوستشان دارم، آرزو می‌کنم عاشقی با دلی کهنه نصیبنتان شود. آرزو می‌کنم کسی باشد که کسی را برای عشق ورزیدن بخواهد، و آرزو میکنم که لایق چنین دوست داشتنی باشی. دوست داشتنی که دستت را محکم بگیرد، آنقدر قوی و زلال که مجال هیچ تردیدی برایت نماند. دوست داشتنی که خواهان ثابت دلبری های ساده ی ماندگار باشد و همیشه طعم تازه‌ای از تو پیدا کند. اینطوری دوست داشته شو، اینطوری دوست داشته باش دختر... 

  • زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">